cam x caya je..

hahahhaaa..bosan tul weii..sokmo d tngglkan kwn2(wal hal empuya dri xseh ikut)hi3..penat2..bkn apa mood rjin dtng ari nie..hahaaa..mesti blk t depa terkejut ye x.."keluhan suara hati..seoarng gadis y lagaknya kasar"

sambil dok kemas2..terhayati laa pulak..lagu engkau sahabat..kau teman..
moga arwah baah setiasa tergolong d kalangan orang2 y soleh..amin

adoiii smpat lak fell jiwang..hahahaaa...
cam x caya lak..aku pengang penyapu..lucu tul...
mmber balik nie mesti terkejut beruk pnya..bkn brok je terkejut..monyet trt akui kekemasan y terselah(terpksa puji diri sendri)

jam dah kul 2.50 pm.........
waAAaa...aku x mandi lagiiii..hahahahaa...malaz tul..(anak dara sape laa nie)
alahaiii..cam x biasa lak...korang pn pnh gak buat kan????

10 minit dah berlalu.......
jam pn dah kul 3.00 pm..
bilik pn dah comel..mcm tuannya gakk.....
cuma bau je xilang lagi(mlaznya nk mndi)
nak buat apa ek????
buat bodoh je laaa....layan novel pn ok gak..ye dak??
sebenarnya aku nk citer sal dri aku...
but nanti laaa...hihiiii


aYoooookkkkk...
geruh laa..maybe nak ujan..so t,aku smbung lg melalut lam blog nie ek..peace


hihiii...x sabar nk tnggu kwn2 blk...

1 comment:

mumu said...

amin~
semoga arwah ditempat kan di kalangan org-org yg beriman~
juga semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah~