die tetap kakak ku

aku x kisah dia sape..aku x kisah dia bagaimana..keadaan die..cara die..tp..niat die..ikhlas nak bersahabat dngn ku amat bermakna...pertemuan d sebuah ip..mula2..ska juga knekn die..ada ke patut..fasi d knakan oleh bdak bru...lucu tul..lma2 rapat pulak..but..............jgn pk AKU LESBIAN..oooooOOOO....tidak....kmi SAHABAT...SAHABAT selamanya nabi x mngaku umat weii..mak n abah pn didik ckp baik..mna halal n haram..so ilmu agma ku..msh leh pakai ek...klau aku ada abng lg..leh laa jdikan die akak ipar ye dak???hahahaa..lucu kn...kpda sahabatku..this puisi khas untuk mu...bkn copy paste ek...


khas untukmu SAHABATKU...

kte x ada ikatan..
kte x de perhubungan..
darah y mngalir...
mngkin tidak sma jenisnya...

engkau dan aku berbeza dri segi.................
cara,watak,umur dan gaya..
namun aku x kisah engkau sape.

niat kte sma..mnjdi shabt setia..
aku adik mu...
engkau kakak ku..

thank sis..
atas kasih sayang mu.
atas perhatian mu..

siapa pn kmu..
engakau tetap kakak ku...





this is my sis..dia laa shbt..die laa akak..thank sis..x terbalas jsamu..x terhitung nilai murnimu..nakal2 adk mu nie pn..kmu still x marah...still say..x pe..lucu laa akak nie..


YA ALLAH...persahabatan y engkau berikan tidak ternilai harganya..
terima kasih YA ALLAH...
kekalkanlah persahabtan kmi..amin..
u ar my sis 4 ever

2 comments:

Diari Si Froggie said...

wink..wink..hehe. terima kasih adikku. sayang kamu..muax3

BUKAN LESBIAN EA?? PLEZZZZ

ELIYA_HAWA said...

hahaa...alwayz love u sis..